jobbdax = dagens

Usch så tråkigt det blir en dagens att börja med. Har ingen fantasi vad jag ska skriva och på dagens så står det redan, bara att fylla i ;)

Humör: bra men trött, trött, trött
Gjort: som vanligt duschat ( har i dag också släppt ut katten Nisse, jag ni ser ju så mycket som hänt = inget att skriva)
Planer: jobba och aerobic + styrka i kväll =)
Ser på: mörkret
Lyssnar på: datasurr
Läser: mailen har jag hunnit, blir inget mer är redan lite sen......
Dricker: kranvatten är godast ;)
Äter:  havregrynsgröt och rårivet äpple som vanligt när det är vardag.
Bästa:  Alla verkar vara friska, har en underbar sambo och underbara barn
Sämsta: fullt schemam, har fullt tpå agendan till nästa tisdag. Sånt tycker jag är jobbigt, behöver llite tomma dagar.
Barn: sover.... A har sovit i sin säng hela natten, det ni va länge sen. Undra om det va jag som va så trött att jag inte hört honom eller om han har sovit gott i sin säng.
Väder: mörk ute men inte lika kallt i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0