frukost

A fick visserligen en flaska välling kl 5 också idag, det brukar aldrig hända. Men när det va dax för frukost så ville han ha lite fil och flingor. Han har ätit gröt en längre tid men har sen i går fått fil då han inte äter av sin gröt längre. Jag ställde mig upp och fixa min gröt när han va nästan färdig och vet ni vad som händer ? Han börjar spela "trummor"med skedarna ( vi har två en som jag matar med och en som han äter själv med). Ni kan ju tänka er så kul det va. Så här såg det ut ;)
Ser att man tyvärr inte ser allt kladd på kortet, ja men ni kanske kan tänka er ;)(PS han dricker oftast utan pip på muggen men idag hämta han den själv)

Kommentarer
Postat av: sanna

Hihi de lät ju för festligt... Jag visste inte att du körde VV... har nog inte förstått det..



Anthon är lika med frukosten kommer in i perioder..



Kram

2009-03-19 @ 08:35:55
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Jennie



Min tjej vill hellre ha det vi äter också istället för gröt ;)

2009-03-19 @ 11:02:36
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0