hjälp önskas!

God morgon vänner! Jag har fått sovmorgon i dag, jippi! Fast känner mig helt slut i kroppen ändå. Sambon tog med sig A upp när han vakna vid halv7, 7 något och jag somna om till halv 9, härligt!

Igårdags kvällen tillbringades hos en kompis, vi såg på Så ska det låta och mitten av Let´s dance innan vi åkte hem och sövde A. Slutet såg vi på hemma.

Nu ska vi till svärmor och svärfar där vi ska hjälpa till i växthusen. Det är massor med blommor som ska skolas om. Jag tycker att det är härligt att vara ute och hålla på att fixa där =)

Nu behöver jag ha eran hjälp. På tisdag ska vi till Stockholm och få hjälp med bilen på en verksad som ligger vid Stora essingen. Har ni något förslag på vad vi kan göra under tiden! Det kommer ta 3-4 timmar enligt "mecken" vi ska vara där vid 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0