Lördagmorgon :)

Nu är det jobbdax igen. Ska bli kul :)  Fördelen med att inte jobba så mycket är ju att det är kul när det är dax. Det är bandy final i Uppsala i dag, har jobbat såna helger förrut och det brukar bli lite extra mycket jobb då....

Glömde visa er böckerna jag köpte i går, nu va det halva rea priset så jag fick tre böcker för 41,50. Riktigt bra pris enligt mig. Barnböckerna är bra att ha kan ev bli en present och "Mina hemligheter"har jag tänkt ge dottern hon har läst "shopaholics" böckerna av samma författare så jag hoppas hon gillar denna också.



Gårdagskväll hade jag tänkt tillbringa i soffan och se på "Så ska det låta" men A ville annorlunda :( Han vägra att somna även fast vi låg i vår säng....... Blir snart "knasig" om han inte vill lära sig somna och sova ordentligt snart.
Hann i alla fall se en liten sväng på "Let´s dance" men gick och la mig innan resultatet, kom just på  att jag inte kollat det ännu...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej på dig! :) Hoppas allt är bra med dig! Här är det okej. Trött och slut bara... Nja, jag är färdig för att starta upp och i maj kommer dom sista 3 utbildningsdagarna och efter det är jag fullfjädrad konsulent! :) Ska bli så skoj!! Ha det så gott!! KRAM

2009-03-21 @ 21:15:01
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0