rally

Oj i dag har vi haft mycket för oss =)  Åkte hemifrån innan 8 ( och va då redan en halvtimme sen) och kom inte hem för än närmare 17 !
Vi har varit på bilrally!  Jag hade fått platsen i "kiosken" och har fixat korv, kaffe och mackor som vi har haft till försäljning. Så där har jag tillbringat hela dagen. Träffat lite bekanta till både mig och A som har varit med mig hela dagen. Det va tänkt att han skulle följa med Sambon ut och kolla på bilarna men vi hade det för kallt i morse så då bestämde vi att han fick vara inne hela dagen. Sambon va först i "besiktningen" och sen va han "ledig" och har kollat bilarna.


Här sover A en liten stund under ett bord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0