stavar sig fram ;)

Vet ni vad jag gjort idag,  något jag inte minns när jag gjorde sist. Gick en längre sväng med stavarna =)
 Blåste rejält fortfarande upptäckte jag när jag redan va ute :(  Och det va minus grader. Men oj så härligt det va =) Kunde gå hur långt som helst kändes det som .)  Men skulle hem och bada A så det blev bara en tur på ca 45 min. Kanske lika bra det så man inte får träningsvärk i muskler man inte använt på ett tag;)  Hoppas komma ut fler kvällar nu när det är ljust på kvällarna när dom andra kommit hem.



Så här såg himlen ut när jag va ute.

Kommentarer
Postat av: Nina

härligt! =) 45 min med stavar tycker jag räcker förträffligt bra, i alla fall jag blir jättetrött av det, riktigt jobbigt.. men då är det tempo som gäller åxå :)

kram och ha en trevlig kväll!

2009-03-25 @ 21:20:07
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0