SUR!

Är sur på tjejen i kassan på Lindex. Här ju läst om alla ni bloggerskor som får rabattcheckar därifrån så jag tänkte att jag också skulle ta och bli medlem där. Tjejen i kassan informerar om att det finns två kort en med och en utan betal funktion. Jag frågar efter skillnaden, hon svarar inget förrutom att jag då kan betala med det ena, och det fatta till och med jag ;)  Men när jag kommer hem och läser på hemsidan så ser jag att jag måste betala med kortet ( allstå få hem en faktura ) för att få räkna in köpet för poäng räkningen. OCH jag fråga speciellt om man måste betala med kortet och hennes svar att det gör man som man vill med, och ja det gör man ju MEN hon har ju kunnat sagt att då får du inga poäng! Funderar nu på att om jag lämnar tillbaka klänningen så ska jag lämna tillbaka allt och köpa tillbaka resten mot faktura. Men måste kolla först hur mycket dom tar i faktureringsavgift om det är värt besväret.


UPDATE; Så här jag förstår det när jag läser deras hemsida. Ingen vore gladare än jag om jag har fel! Hoppas någon kan ge mig klara besked som jag fattar ;)


UPDATE 2;  kolla in lindex sida . Andra stycket på slutet;
"Dessutom får du bonuspoäng på allt du handlar om du betalar med ditt Lindex Club-kort. "

Man skulle tydligen fått 15% rabatt också :(

Kommentarer
Postat av: Nina

hm.. konstigt..

jag har lindex-kort men jag trodde att man fick poäng även om man inte betalade med det?

varför drar jag isånna fall dubbla kort när jag betalar med annat kort?

blir helt förrvirrad.. och vad har då det kortet utan betalfunktion för funktion?..



skumt.. ;)

2009-03-04 @ 14:47:47
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Nergårds-Emma

Jag har det Lindexkortet som inte har någon betalfunktion. Jag var jättesur när jag skaffade det eftersom man inte får ha betalfunktion om man inte har en egen inkomst. Mannens inkomst räknas inte :-) Så jag har inte riktigt koll på hur det fungerar. Men du ska alltid dra dit kort även om du inte betalar med det. Och då kommer du att få rabbattcheckar ibland.

Några poäng har jag aldrig sett att jag har fått.

2009-03-04 @ 16:18:01
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0