torsdag

Lindex grejen har gått över ;) Och det verkar ju som jag har fel ;) och det är ju bra i det här fallet ;)

Gick bra på vägningen i går, 0,7 ner, men stod ju som sagt still förra veckan.  Idag va Anna  där och prata om sin vikt resa, har skrivit om henne förrut men hon är en helt otrolig tjej så jag skriver gärna om henne igen. Gå in och läs om henne om ni inte brukar göra det !

Idag är det jobb på schemat igen. Fast inte det vanliga s"itta hos tandläkare och räcka saker" utan i dag ska jag ut i en skola och prata med barna i förskolan och i 4:an om hur man tar hand om sina tänder. Det tycker jag är jätte kul. Hoppas det går bra för det va ett tag sen. Dom små barnen har ibland lite kluriga frågor ;)
Sen ska jag ha lönesamtal med chefen, hua, sånt tycker jag är svårt. Att säga hur bra jag är, så att JAG ska få mycket i lön, för det vill jag ju ha, hihi.

A åkte med sambon till mormor som ska vara barnvakt och sen åker jag och hämtar honom när jag slutar. Blir inte så lång dag, men ska hinna klippa mig också. men det blir nog inga stora förändringar där bara lite i topparna skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: sanna

Ett stort grattis till dig.. Bra jobbat..

Anna är väldigt inspirerande och jättekul att det går så bra för henne...



Tandläkare jag får skräck bara jag hör namnet.. har sådan tandläkarskräck... Men kul för dig att du ska få gå ut i klass...



Kram

2009-03-05 @ 19:42:29
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0