torsdagskväll

Det gick bra i skolan idag :)  Men det blev inge lönesamtal för chefen va sjuk, lika bra det, hade inte förberett mig ordentligt. Däremot kom dom med tårta från våran landstingstidning idag till vår underbara arbetsledare =) Vi hade nominerat henne för hon är helt klart den bästa man kan ha. Hon blev så glad, vilket gör det ännu roligare.

Besöket hos frissan gick som planerat, inga stora förändringar. Hon tyckte mitt hår såg blankt ut men va väldigt torrt. Så det får bli extra många inpackningar ett tag. Så det får nog bli både ett balsam och en inpackning till mitt nya shampoo från Aussie som jag vann.

Efter maten så va det dax att träna igen. Fösrt blev det Teampower ( styrketräning i grupp) och sen ett yoga pass på. Så nu känner jag mig nöjd och lagom "slö".

Så mycket mer än så har det inte blivit idag, förstår att det är så det kommer att bli när jag börjar jobba på "riktigt" och jag får sån ångest. Vill ju hinna med så mycket annat än bara jobba, äta och sova. Hinna göra saker med A tillexempel. Förstår att det inte kommer vara så mycket annat ett par år , men det känns inge kul.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0