torsdag

Har en sån där BLÄ dag i dag med, undrar vad det beror på. "Tiden" i månaden när jag brukar bli låg är visserligen här men då brukar det räcka med någon dag eller så, inte som nu en längre tid. Kanske är det för att våren inte vill komma ?

Jaja det kan bara bli bättre, sambon sa åt mig att ta det lugnt idag, hade ett tag tänkt sova middag med A men känns som jag har för mycket att grega med:( Kanske lägger mig på soffan senare med "Topp hälsa" som jag låna hem från jobbet igår. Den är inte den senaste numret men det innehåller sömntips, fast där vet jag vad som behövs, något som får A att sova hel natt skulle sitta fint;), så enkelt blev Anna av med sötsuget, kanske något att ta efter, skulle nu kunna äta CHOKLAD i massor som tur är tror jag det bara finns v.v choklad hemma.

Som tur är så är det träningstorsdag idag, som jag längtar. Tycker det är superkul att träna igen, måste nu bara få fart på promenaderna också. Så lite sol och kanske lite värme kom hit nu så jag kommer ut ;) Måste verkligen ta tag i allt som har med rörelse att göra. Känns som att ätandet funkar bra, förutom när jag vill ha choklad förstås men som jag skrivit tidigare, ska jag kunna "överleva" som v.v så måste jag få äta vad jag vill, fast inte lika ofta/mycket förstås.

Fick just ett mail om att det är möte på mitt helg jobb i början på april. Något jag väntat på, vi brukar bla dela upp helgerna och ev extra dagar som är "röda"(=helgdagar) är ju visserligen inte så många såna på hösten. Eftersom vi oftast bara jobbar med samma personel jämnt så är det kul att träffas också. MEN nu va det ju så att jag har tänkt att åka och hälsa på syrran och just då på torsdagseftermiddagen,hmmm. Nu får det bli resa på fredags morgon istället.


Kommentarer
Postat av: Kalasgott

Sv: Jasså? :D Så bra!! Choklad är så gott!

2009-03-12 @ 18:58:42
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0