bad dax!

Nu ska bad väskan packas för A och jag ska åka till badhuset =)  Bestämt träff där med A;s kompis M och hans mamma.
Det va länge sen och ska bli så kul. Sambon kanske dyker upp om vi tar en lunchfika efteråt sa han ;)

Ser ut att bli fint väder idag också =)  Få se om jag hinner med någon stavgångspromenad idag. Ska fösöka hinna en sväng till v.v ,handlar om platåer idag, känns som jag verkligen har hamnat på en stor sån......Sen bär det i väg på träningsavslutning, det blir asiatiskbuffé på Löfstavärdshus. Ska bli kul =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen.. låter härligt med att få åka och bada.. Är dålig på sådant, men ska bli mycket bättre..



Vad duktig du är med motion och stavgång är perfekt..



Hoppas ni får en underbart på badet själv ska jag prova kläderna för ikväll..



Kramar om dig massor

2009-05-20 @ 14:17:40
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0