klämfredag =)

Klämfredag härligt, idag har jag alla mina älsklingar hemma ♥   Tror vi kommer att ta det lugnt på dagen ikväll ska vi till svågern som fyller 50 och har fest.

Gårdagen bjöd på en kortarbetsdag =)  Sen storhandla, fy så tråkigt...... Valde en affär som jag inte brukar handla i och så svårt det är, man hittar ju ingeting. Massor med saker som får stå kvar på listan till nästa gång.....Men jag valde den av en speciell anledning. Hon jag jobbar med hade skickat sin man dit för att köpa ett litet tvåmanstält till sina barnbarn. Och ettt sånt ville vi också ha ;)
  Ni ser hur kul A verkar ha det. Tältet finns på Coop för 99kr (ordpris 199)

Sen blev det förstås en cykeltur för dom stora barnen hade fixat cykelsitsen till A. Så kul vi hade hoppas det kommer bli många cykelturer i sommar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0