ligger efter :(

Hade fullt upp igår också så det blev inget skrivet :(  Fast kul att ha mycket kul att göra också :)

Börja med att sova länge det va skönt :)  Efter frukost tog jag stavarna och gick en timme. Medans jag va ute så ringde sambon, vi hade blivit bjuda nu fika hos svärföräldrarna.  Så avsluta promenaden där =) 
Sen va det bara att duscha när jag kom hem för sedan kom mamma och syrran och kusinerna till A. Syrran och barnen åker hem på måndag så dom ville komma över innan dess.
När dom åkte så va det dax för middagen, det blev taco`s, mm så gott.
Han knappt plocka av så kom vår kompis över. Trevligt! Vi hamna framför tv och såg på melodifestivalen, vet inte när jag såg "stora" festivalen senast. Fast vi orka inte se hela ;) vi såg bara alla bidrag. Så har ingen aning om hur det gick för Sverige eller vem som vann :)

Idag ska vi iväg på den andra syrrans dotters konfirmation. Hade ju inte tid att förbereda något igår så det va bara att gå upp tidigt idag :(  Så nu ska det bestämmas och plocka fram kläderna. Ska kolla vädret, solen skiner men det blåste kallt igår :(  När jag va upp och fixa vällingen i natt vid 4 så va det noll gradigt. HU så kallt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0