fredagens kvällspromenad

i går blev det en kvällspromenad med stavarna. Det är såna gånger man förstår extra mycket varför man bor på landet. Vindstilla, allt börjar bli så där skirt ljust grönt, inte så många bilar som susa förbi och så såg jag en massa djur, rådjur på flera ställen en räv och en älg, tror aldrig jag sett en älg så nära tidigare. Om man inte räknar genom bilrutan eller på Skansen förstås.

Ser ut som vi får ännu en fin dag idag. Härligt!  Tyvärr ska jag skjutsa dottern till samhället idag till kl2 för idag ska hon och ett kompis gäng åka till Stockholm på Twiligh träff. Så det blir en timme i bilen i stället för i solen :(  Men det är sånt som man får på köpet när man bor på landet utan bussar på helgerna.......

Vet inte annars vad som dagen har att erbjuda. Mycket tid ute hoppas jag på och med lille A så blir det så för han verkligen gillar att vara ute. Blir arg och sur så fort det är dax att gå in.

Dax för en lite resa med jobbet nästa helg så jag måste börja plocka fram kläder och packa lite. Undra hur mycket man ska packa med ? Jag kommer förmodligen ha för mycket med mig, det är typiskt mig. Men vet ännu inte vilken väska jag ska packa i.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Fy så rädd jag skulle bli om jag mötte en älg när jag var ute och gick

Jag har sett en ganska nära och den var stor

2009-05-02 @ 15:59:55
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0