lördagsmorgon

Lördagsmorgon kan det bli bättre !?!  Solen skiner och det ska bli en härlig varm helg =)  Har just ätit årets första ute frukost med hela familjen, MYS !

Har inte så mycket planerat för idag, förutom en hos kompisen M och sen speedway på tv från Göteborg =)

Hoppas att ta mig för och plantera lite blommor och göra fint ute. Stora sonen håller som bäst på att klippa gräset.

Igår ringde dom från kommunen och tala om att vi får dagisplats till hösten. Vet inte riktigt vad jag känner för det. Skönt att det äntligen är bestämt, men dagis, hmm det känns så där. Har inget att gå på om att det inte skulle vara lika bra där bara en känsla jag har.  Jaja nu är det Räven som gäller i höst. Ska fylla i lite papper och höra av mig om inskolning nästa vecka. Det blir nog jätte bra =) Fast vi står kvar i kö hos dagmamman som vi hade som första alternativet, så får vi se om/när vi får plats där hur det känns då och hur livet ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0