mera cykel....

Hemma igen. Blev ingen fika med M och hans mamma, hon skulle till tandläkaren. Så vi åkte hem till mormor och morfar istället och fick fika. Moster L och pappan kom också dit en sväng.

Vi tog med pappan och köpte en cykelsits till A. Så nu ska här cyklas. Åh vad jag kängtar..... Ska bara få sambon att sommarfixa min cykel och sätta dit sitsen. Hoppas han hinner i morgon.

 
Det blev den svarta med röd sits. Kommer att passa så bra på min gamla svarta cykel. =)

Har nu ätit lite salladsrester från igår som jag fyllde på med lite kykling i. Det får bli min lunch/middag innan det blir asiatiskt i kväll. Ska bli så kul att gå på "fest". Ska ju visserligen jobba i morgon så det bli till att dricka vatten men det stör mig inte alls. Bor man på landet är man van att åtminstonne en i bilen måste göra det ;)  God mat och trevligt sällskap gör dom flesta fester trevliga =) 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, jag vill också cykla med min son! Måste dock förutom cykelsits köpa cykel också.. Har bara en mtb utan pakethållare tyvärr!

2009-05-20 @ 20:43:01
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken fin blogg:)

2009-05-20 @ 21:25:05
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0