söndag

Inte lika soligt i dag och inte heller lika varmt som igår, blåser lite men helt ok att vara ute. A har tillbringat nästan all sin vakna tid ute =)
Jag har varit ute på min timmes promenad, den är så skön. Men nu börjar dom andra skolan/jobb så nu blir det sämre med det igen ;) Får ta en sväng med vagnen eller vänta till kvällen när dom kommer hem :)

Dottern har hämtas från Twiligt träffen i Stockholm och ligger nu och sover......Lika bra det så hon är pigg och glad sen. Dom verkar ha haft det kul, fick en goodiebag när dom kom. Jag har fått sett en spegel med motiv från bokens framsida dom hade även fått jordgubbs shampo men det måste man visst ha läst boken för att fatta ;) för det gjorde inte jag......

Stora sonen hjälper sambon att fixa till vid dammen, nu ska visst stenarna flyttas. Dammen verkar aldrig bli färdig.... Sen jag känt sambon så har det alltid varit något som ska fixas. Men det blir oftas finare när dom håller på så varför inte ;)

Jag har just dammsugit och torkat golven, så nu känns det skönt =) För det behövdes verkligen blir dåligt med sånt när det är så fint väder för då vill åtminnstone jag vara ute...

Kommentarer
Postat av: Amlon

Twilight-träff lät som något som skulle passa min tonåring! :))



Ha en skön söndag!

2009-05-03 @ 14:36:45
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0