söndagskväll

A blir så arg när vi är inomhus så det har tillbringats mycket tid ute idag med. Va rädd att detr skulle bli regn ett tag men vi klara oss =)

På kvällen kom syrran och hennes yngsta tjej över. E ( kusinen allstå) ska sova här i natt för i morgon så ska hon prao hos svärföräldrarna och hjälpa till i växthusen. Lät som dom skulle skola om gurkplantorna i morgon =)

Bjöd på glass och kladdkaka som stora sonen gjort. Han har blivit en hejare på det, inte bra för min figur ;)  för kladdkaka är något jag gillar men jag tog bara en liten bit och kände mig nöjd med mig själv =)

Hade tagit ett kort på maten som vi åt idag för det såg så gott  ut  (och va det också) men när jag skulle ta ut kortet ur kameran så fanns ingen:(  Jag hade gjort köttfärsbiffar och ugnsstekta grönsaker och potatis och en färgglad sallad med majs och kidneybönor så gott =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0