tisdag

Nu har det slutat regna men det är fortfarande kallt ute. 

Vet inte vad det är med A han har fått ett sånt ilsket humör. Får han inte som han vill så blir han ARG och bara grinar och skriker. Vet inte vad jag ska ta mig till ibland. Ena gången så låter jag han vara nästa försöke jag få krama om honom (inte alltid det lättaste när han inte vill) men inge hjälper vidare värst. Vet inte vilket som är bäst för honom egentligen, känns bäst när jag kramar honom även fast han sparkar och slåss.

Har inga speciella planer för dagen. Tror att det blir lite plockande och provande av kläder som ska med i helgen.  Har inte tagit mig tid med det tidigare. Måste kolla med mamma om jag kan låna deras resväska. Kollade in vädret där och det ser ut att bli fint väder, åtminstonne innan helgen....(torsdag 23 grader och sol, hoppas det håller i sig till helgen..)

Kommentarer
Postat av: Tess

Kikar in och säger hej.

Jobbar väldans mycket nu och tiden bara försvinner för mig.

Hoppas allt är bra med er, här har vi regn idag..så himla bortskämda med sol har vi varit dom senaste veckorna :)



Va rädd om dig

Kram

2009-05-05 @ 09:27:43
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0