tradera

Idag har vi varmare ute men inte sommar värme. Har dock suttit ute och tagit en fika. Idag har det varit folk här hela dagen, dom har turas om att komma. Kul men har inte hunnit det jag tänkt mig. Men har tagit några kort på lite kläder som jag ska lägga ut på tradera. Just gjort fynd där själv, 2 par shorts till A och en vardagskjol till mig att ha hemma  nu i sommar. 107 kr för alla tre sakerna ( då va shortsen på samma frakt) ett mycket bra pris då behöver man inte använda dom så mycket om man inte gillar dom.

  Jag invigde min nya sjal igår kväll som jag vann hos Amanda på klaeder.nu  Jag ser lite mysko ut men har tagit kortet på mig själv i bilen på vägen till majbrasan.  Det va skönt att ha klätt på sig ordentligt för det blev kallt när solen gick ner. Vi hade det trevligt och A hade kul med dom andra barnen även om han va lite reserverad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0