utetid

Här kommer ännu ett kort inlägg. Har massor med saker att göra men vill helst bara gosa med A =)  Han och jag har varit på en barnvagnspromenad =) Så härligt fast det blåser lite kallt.


Häggen blommor så här såg det ut längs vägen jag gick. Doftar härligt så här lite på avstånd.

När vi kom hem så fortsatte vi vara ute i blåsten. Passa på att hänga lite tvätt ute. Tvätta är en av dom få sakerna jag låter Sambon "slippa", så tvätt tunnan va mer än full när jag kom hem igår. Han är bra på mycket annat så det "får" han göra =)
Älskar honom mer än han förstår ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen! Tittar in och säger hej... hoppas att allt är bra med dig.. Själv förbereder jag mig för nästa tandläkarebesök.. febern går fortfarande upp och ner.. är så trött på det här nu..



Hoppas du får en fin helg..



Kramar om

2009-05-14 @ 14:39:18
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0