Vilken underbar morgon!

Vakna till solsken idag också =)  Men har hunnit kolla på SMHI och det ska bli lite svalare och mera moln än tidigare i veckan, men nu skiner solen, så det gäller att njuta =)  Hade en liten "trudelut" ihuvudet när jag vakna ; WOW vilken härlig dag.......När jag kom ner och slog på barntv så kom det mera text där ;)  Tyvärr så har jag nu glömt resten :(  Men titta på Arthur och hans vänner i morgonbitti så får ni höra ;)

Gårdags kvällen blev inte som tänkt, sonen ringde och kolla när han kunde skjuta till jägarskolan och då svara dom om en timme!!  Så du blev det bråttom.... Istället för att åka hem imellan så blev det att fördriva tiden att fönstershoppa och handla på coop.
Så det blev ingen stavgångspromenad i går :( Som tur va han jag en sväng iförgår kväll och det måste bli åtminstonne en gång innan vägningen idag. Fattar inte men har nog gått upp den här veckan igen :(  Prata med syrran igår på msn hon hade gått imål, så ett stort Grattis till henne. 

Har inga planer för dagen idag, skönt!  Men i kväll så är det viktväktarna och sen ska jag baka tårtor som stora sonen ska ha med till praktiken eftersom det här är sista veckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0