091112

I morse när vi satt och åt frukost börja det snöa rikitg julfint, men tyvärr är det borta nu även om det låg kvar en liten stund.

Har ingen lust att göra något alls idag (heller) men nu när A sover måste jag ta tag i golven dom behövs både sammsugas och torkas. Just nu är det jätte lerigt ute i hallen :(  Vi har tyvärr ingen trapp eller någon annat utan man kommer direkt in och trots att vi har en matta ligger vid dörren så blir det superlerigt inne. Kan ju ha att göra med att det är väldigt lerigt ute också ;)

Tigidare på förmiddagen kom svärmor/farmor och både A och jag gick fortfarende i pyjamas/morgonrock. Tur att hon sett att lampan tändes här redan strax efter 5 då A bestämde sig för att nu är det dax att gå upp :(  Så hon hade viss förståelse för att vi va lite trötta.  Hon hade med sig tomat/äppel chutney och syltade tomater som hon gjort här iveckan. Hon ville även ha glassburkar om vi hade några för i dag skulle hon göra äppelmos =)  Vi är allt bra bort skämda vi =)

Även idag har A haft en skön ställning när han sett på barntv, hittade solbrillorna sina som han satte på sig, satte sig i sin tv fåtölj händerna bakom nacken och ena benat på det andra =)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Grattis Smilla,du har vunnit kokboken "Fira! midsommar, jul & påsk!" på Allas blogg www.charlotte.nu . Maila din adress till mig på [email protected] så kommer vinsten med posten.

2009-11-12 @ 17:00:51
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: YAIYA

Hej! Jag var inne på the emmelist's blogg och såg att du tävlade om pris från Bracy, om du inte vann den så har jag samma tävling på min sida :) om du vill försöka igen? Kram..

2009-11-12 @ 18:01:00
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0