Äntligen fredag!

ÅH vad jag har längtat tills att det skulle bli fredag den här veckan =)  Tog visserligen ut komp förra fredagen men har nu jobbat sex dagar i rad och nu är det skönt att vara ledig i hela tre dagar =) Har varit trött hela veckan, kan ju ha att göra med det här tråkvädret som vi har just nu :(  Har tyvärr inte blivit någon träning på länge heller och det gör ju sitt till.

Änså länge har det inte blivit så mycket gjort, hängt några maskiner tvätt och plockat ur diskmaskinen är väl vad som har gjorts förrutom en massa mys med A =)  Som nu sover middag så det är nu det är dax att börja med det stora röjet.....men tror jag spar lite tills senare i helgen.

Ihelgen är vi bara lillafamiljen hemma, dom stora åker till sin pappa direkt efter skolan/praktiken. Idag känns det skönt men innan dom kommer hem på söndag så kommer jag ha längat massor. Sambon och jag ska försöka hinna ha en massa mys ( ja han vet inte om det ännu men jag är myssugen;)  Visserligen så har han en massa som han ska hinna med i helgen men tror vi ska hinna bara vara också =)  Han föreslog ost och kex i veckan så det handla jag när jag va på affär´n senast.   Känns som vi har en massa att prata om, den senaste tiden har vi haft  massor av måsten och inte hunnit med varann.

Lyssna färdigt på en rolig bok i går när jag hämta Dottern från kören. Tyvärr ligger den kvar i bilen men ska rekommendera den när jag får in den och "minns" vad den heter =)

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh hoppas ni verklgien får det mys ni förtjänar, jag å mannen har haft 3 timmar på tu man hand med mys, lunch och shopping, rena medicinen för småbarnsföräldrar ;-) Ikväll ska vi äta middag hos grannarna, ska bli trevligt. Å du, gelehallonet gör inte bara att det SER godare ut, utan det SMAKAR så mycket godare också ;-) Kram!

2009-11-06 @ 14:00:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

mm, visst är det härligt med fredag?



låter som ni ska ha en riktig mysig helg.. :) det behöver man verkligen då & då.



kram

2009-11-06 @ 15:33:24
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ska verkligen hålla tummarna för dig :D

2009-11-06 @ 20:21:43
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-06 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0