Fira och Måbra

Titta vad som kom med posten idag....

Först Fira som är en vinst från Charlotte och sen Måbra som är en super bra födelsedagspresent som vara hela året =)  Har hunnit bläddra lite i kokboken Fira  och hittat en massa gott som ska provas till jul eller tidigare ;) Mycket gott som kan ätas och njutas redan nu till glöggen och annat adventsmys =)  Måbra har jag inte öppnat ännu :(  Hoppas hinna det innan det är dax för sängen men i dag är det ju fredag och då "måste" man ju se Doobidoo ;)  Ska komma över en kompis också på lite fika och fredagsmys =)

PS såg att Charlotte hade ännu en tävling idag när jag va in på hennes blogg =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Åhh Jag har kraftiga ben men eftersom jag bara är 156 cm blir tunikor klänningar till mig

Jeanskjol går alltid bra

2009-11-20 @ 19:32:38
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Måbra brukar vara en bra tidning!



ha en skön helg! kram!

2009-11-21 @ 09:29:34
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0