fredagskväll

Sambon och jag har haft en skön kväll i soffan framför tv;n,  vi har gissat musik i Doobidoo och "tränat" på norskan i Skavlan. Någe ost och kex har det inte blivit, vi va alldelesför mätta efter den hemmagjorda pizzan jag och A fixade till innan Sambon/pappan kom hem. Men det är ju en kväll i morgon också ;)

Har "pratat" med Dottern via facebook, har blivit någe knas med mitt MSN. Dom hade det bra hos deras pappa, hon och Stora sonen. Dottern hade fått papper med hem om utvecklingsamtal, det ska bli spännande att höra vad dom säger om henne, nu när hon går på gymnasiet. Hon jobbar hårt tycker jag och hon säger att det har givit resultat i vissa ämnen.

Enda fördelen med den har gråa tiden är att få sitta inne under filten och mysa med en massa tända ljus. Tänker på när jag träffa Sambon för tio år sedan ♥  Minns att det va han som oftast såg till att vi tände en massa ljus. Alla dessa ljus som vi har eldat upp ;)  IKEAS vanlijdoftljus, dom som va i ett randigt glas, va favoriter en långtid =)



En mycket suddig bild tyvärr....Här har vi A sist vi va på IKEA, han provligger sängen, helt plötsligt, bara sådär när vi går förbi ;)  Vet inte om ni ser men han låtsas snarkar, hihi, ser nästan ut som han ska pussas men det är så han ser ut när han låtsas snarkar och ni skulle höra hur han lät. Undrar om det är mig han hört ;)

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla:)



Klart man måste provligga sängarna:)



Ja, nu har jag precis satt igång med pluggandet, tack för lyckoönskningarna!



Hoppas att du får en härlig lördag!

2009-11-07 @ 09:39:34
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk
Postat av: Mamma Russin

hej hej..hihi.. jodå.. jag ser att han snarkar, hihi söta A..



kramisar

2009-11-08 @ 11:57:19
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0