fredagsmorgon

Strax dax för att åka och jobba. Idag ska förmiddagen tillbringas i skolan och sedan eftermiddagen på jobbet.

Händer inte så mycket annat idag tror jag blir nog soffan och Doobidoo i kväll =)

Gårdagskvällen tillbringades i gympasalen, först ett pass styrketräning och sen invigde jag min yogamatta. Vilken skillnad mot mattorna som finns där, min är mycket bättre ;)
Känns i kroppen att jag inte varit där på 2 veckor, lite stel men det är en skön känsla när man vet att man har gjort något ;)

I går kväll börja det att snöa och änså länge ligger det kvar .......


Så här mycket snö har vi inte fått det är en bild från förra året i november....

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Så vackert

Här i Uppsala är det bara grått

2009-11-13 @ 10:21:18
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0