gårdagen

Hade en topprn dag igår =)
Kursen på dagen va så bra, helt suverän föreläsare. Han tyckte att fluortandkräm va det bästa fluormedlet, lite konstigt lät det i mina öron tills jag hörde hans resonemang ;)  Det som är bäst är det som används......Och det har han ju rätt i ;)  Men man ska ha mycket tandkräm på borsten, 2 cm, och inte skölja munnen med vatten efteråt, det är viktigt och förstås borsta tanderna två gånger om dagen (något som enligt statistiken inte görs av så många....)  Jaja jag tyckte det va en giviande kurs i allafall som sa att man inte behöver göra det krångligare än vad det är =)

Sen snabb iväg till nästa ställe där hela vår avdelning inom landstinget va, vi är ca 600 pers och jag tror alla va där. Där va det först en trollkarl som underhöll och nja inte min greg precis..... Och sen efter den obligatoriska hur bra vi är av chefen så kom det jag väntade på Tina Thörner (codriver inom rally poch föreläsare och coacht, för er som inte vet) Hon föreläste om att man själv gör sin framtid. Att tycker inte jag om mig själv så kommer ingen annan att göra det heller. Att om inte jag tror på mig så kommer ingen att göra det.  Hon sa åt oss att säga positiva saker till oss själva och andra.  Ja det va mycket peppande prat, och det kändes som just jag behövde det just nu.

Därefter mat som bestod av en medelhavsbuffé som va mycket mycket god. Och innan efterrätten så stod Anna-Lena Brundin på scenen och drog en massa roliga skämt =) Härligt att få skratta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0