ledig tisdag med godissug....

Skönt med en ledig dag!  Skulle ju som sagt varit på läkarbesök idag men det blev ju avbokat :(  Hoppas jag får en ny tid snart.  Hade tänkt ta med mig A så skulle vi ha hälsat på jobbet, det va ett tag sen sist. Han har varit klinikensbebis nu ett tag, men efter jul så kommer det en ny =)  Ska bli spännande, synd bara att vi missar en rolig arbetskamrat ett tag ;)

Idag är vädret lite mera ljusgrått så jag hade tänkt att A och jag skulle ut och busa lite men han var inte på humör för det :(  Men när jag fråga vad han tyckte vi skulle göra så sa han -Ma, så det blev att plocka fram lite lunch istället. Jaghade planerat det lite senare eftersom vi ätit frukost tidagare än vanligt och så hade jag klämt in en fruktstund så vi skulle hinna ut innan lunchen men vane människa som vi är så ville han ha lunch i vanlig dagistid ;) Nu sover han middag få se om vi hinner ut när han vaknar, har lite andra planer för eftermiddagen men vi får se ;)

Har just nu ett stort problem ;)   Jag kan inte sluta glufsa i mig Polly, smygäter hela tiden.....Någon som har något tips på något som inte innehåller så mycket socker? Har gjort i ordning en liten påse med mandlar att ha i väskan i stället få se hur det går....Mandlar är ju inte hälften så goa som Polly men "måste"  ha något att tugga på, värst är det när jag åker hem från jobbet, då är suget som störst. Har funderat på att skala och fixa med mig några morötter men hur kul är det?!?  Ska helst vara något som man kan äta direkt utan förberedelser.

MUMS!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Men tack goa du, fatta så glad jag blev över din kommentar, med mina gravidhormoner så sprutade tårarna... TACK

Och du, är du säker på att du inte är gravid?! Jag åt enorma mängder polly i början fniss Näe, skämt å sido, clementiner är ett bra substitut, eller att dippa blomkål, morötter och gurka- mums! Stor kram till underbara du!

2009-11-10 @ 12:33:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Godissuget är hemskt dessa gråa trista dagar!



Kram!

2009-11-10 @ 13:53:37
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej



polly är ju så gott.. bland det godaste godiset.. så jag förstår att du struntar i morötterna, hihi...



kramrkam

2009-11-10 @ 20:10:19
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0