Mary Kay köp

Här kommer lite update vad som hänt den senaste tiden....

Tisdagskväll va jag som sagt på Mary Kay försäljning. Titta lite mer på sminket den här gången men det blev inget sånt den här gången heller. Hitta cremeögonskugga som jag gillade även en highligter som verkade bra, tror jag ska besälla dom efter jul om det finns några pengar kvar då ;)  Däremot beställde jag ett Microdermbrasion set som det va rosa bandet pris på =) Har testat liknade produkter från Oriflame tidigare och märk resultat. Vi fick även den här gången testa Mary Kay´s handprodukter och kan bara hålla med försäljaren attt dom är toppen. Just nu fanns dom doftfria, tror dock att det bara va tillfälligt. Jag gillar visserligen aprikosdoften på dom vanliga men inget som Sambon skulle vilja prova tror jag. En fördel med dessa hnadprodukter är ju att dom passa lika bra till fötterna =)




Gårdagen innebär förrutom jobb en tur till Dotterns gymnasium för utvecklingsamtal. Och vad ska man säga...det märks att hon trivs bättre här, för så mycket beröm har hon nog aldrig för fått =)  Så det är en mycket stolt mamma som sitter här och skriver =) 

Passa även på att kolla in en butik efter något nytt att klä på sig nästa vecka när vi ska bort med jobbet. Men jag vet inte om jag inte va på humör för det fanns inget som passade mig....

Kvällen avslutades i soffan tittandes på bönderna med ett fat med Leilas chokladbollar som jag tipsat om fler gånger tidigare ;)

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla för din kommentar:)! Jag tänkte göra dem till advent också



Hoppas att du får en härlig kväll

2009-11-19 @ 17:08:15
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk
Postat av: Camillas dagar

Det där setet har jag också. Försöker använda det en gång i veckan. Man får verkligen supermjuk och ren hud efteråt. :)

(Tips! Man kan köpa Mary Kay mycket billigare på Tradera som är oanvänt så klart. Jag brukar köpa av en "Bumsegumman" där, som säljer i stor skala).

2009-11-20 @ 10:45:04
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0