tisdag

I dag är jag trött i huvudet, sovit dåligt inatt, mycke i huvudet som inte får plats känns det som. Ja det kan bara bli bättre med andra ord ;)

På dagis i går tyckte dom att A fortfarande va kladdig i ögonen så jag ringde till BVC i morse. Där trodde dom att det va en förkylning som satt sig bakom näsan vid tårkanalen så dom rekommenderade näsdroppa och inget dagis på två dagar. Hmmm jag som måste gå en kurs på jobbet idag igen ( annars måste jag åka till stan och gå med andra arbetsplatser)  som tur är kunde mamma och pappa ha honom dom två timmar som kursen är. I morgon kommer Sambon vara hemma för då har jag egna patienter, inge kul att tredje person ska bli lidnande, tur att jag har en förstående Sambon. Han tyckte att A skulle få vara hemma även på torsdag för på dagis lät dom inte så pigga på att ha en "kladdig" A där, och dagiset har Sambon kontakt med på sitt jobb så jag förstår honom att han vill "ligga bra till". Lät som han skulle fråga farmor om barnvakt då, för självklart så ska jag in på en viktig utbildning med jobbet på dagen då och sen på kvällen så ska vi få en annan föreläsning och sen middag.

Som tur är så är A pigg och glad så det märks inte något på honom. Vi har tänkt åka in till stan och börja kolla lite på julklappar i eftermiddag få se om han orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0