tunikor

Sitter här med toning i håret, Goldwell som vanligt. Den beställer jag från www.forhair.se mycket prisvärd enligt mig =)

På torsdag så ska jag först på kurs och sen roligheter med jobbet som avslutas med mat och lite galej?  Letar nu som en tok efter något att ta på mig. Finns bara vardagskläder i garderoben ja knappt det heller mest mys är väl mera rätt ;)  Har kollat in den nys webbutiken Moniques , hittat en del fint. Vill inte vara uppklädd då jag först ska vara på kurs men något NYTT.

   Dessa tycker jag är snygga. Finns en till men den lyckas jag inte få till någon bild på, den finns bland nyheterna i lila, blått och grått.

PS nu verkar Camilla blogg på Moniques funka igen =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Jag tycker att den första tunikan och ett par leggings skulle vara jättesnyggt

Tunikan Whisper skulle också vara snygg med leggings

2009-11-20 @ 18:41:32
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0