091017

Har haft en skön dag här hemma. Har inte hunnit allt som jag tänkt men det är ju en dag i morgon också ;)   Blev ju som sägt ingen tur till marknaden, men det gjorde inget för svärföräldrarna har varit dit = en påse men marmelad och nougat + kartong med cocosbollar finns nu här hemma =)

Har nu varit på mat hos vår kompis, det är ju speedway i kväll ;)  Men jag och A åkte hem tidigt, lägger han sig inte i vanlig tid så blir hela natten och morgondagen "förstörd". Så nu har jag har jag en lugn kväll vid datorn. Hade tänkt läsa i fatt en massa bloggar, men fastnade på HM, så nu vet jag massor med kläder jag skulle vilja ha men  inte ska beställa :( 



Kissen Nisse och jag myser i soffan så här på lördagskvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0