091023

I dag har A och jag haft fredagsmys nästan hela dagen =)  Har även hunnit en sväng med dammsugare och skurmoppen ;) 

Dottern kom ehm från skolan och va glad för nu har dom lov i en veckan. Då ska hon hinna vara ledig, hon har pluggat hårt sen skolan börja. Det har givit resultat men varit jobbigt för henne mellan varven ( ja för oss med för det är ju oss det går ut över ;)  Hon har planerat in lite pluggande men också en massa roligt i veckan =)

A har badat, han la sig, krångla upp fötterna på kanten och börja låtsas snarka, jag hade svårt att hålla mig för skratt =)  Undrar ju vem han har sett göra så..... Han är för ju vår lilla älskling ♥     Innan badet hade han varit in och hälsat på syrran i hennes rum. Hon plocka fram sina färgade pennor och lät honom sitta vid
skrivbordet = lycka.  Sen satte han på hennes stereio och börja dansa framför spegeln. Tror dom hade lika roligt bägge två. =)

Stora sonen åkte direkt från praktiken till sin pappa, han ska ut och jaga i morgon. Han skicka just ett sms och sa att han blir kvar till måndag istället för att jag skulle hämta honom i morgon....tråkigt för mig, har inte sett honom sen i onsdagsmorse. Men han har ju också lov så han för göra vad han vill. 

Dottern bakade kladdiga chokladmuffins som vi åt när vi titta på Doobidoo =)

I morgon har vi fullt upp, ska nu visserligen inte hämta stora sonen men kommer nog att ha fullt upp ändå =)  Kul när det händer saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0