blogglösvecka

Ser att ni är några som har tittat in medans jag har hållt mig borta härifrån. Tackar för det!  Vet inte varför jag inte skrivit något på flera dagar, det har bara inte blivit så.....Har jobbat och haft en väldigt envis hosta men det kan väl knappas vara orsaken?!?  Fick höra i söndags att min systersdotter varit in här och läst, lite läskigt då jag inte har talat om för någon (utom dom närmaste då) att jag bloggar. Kankse va det det som gjorde att jag inte kände någon lust till att skriva....Men nä det är det nog inte heller, men S om du är inne igen så skriv gärna något ;)  Ja eller någon annan som jag känner!

Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, mest jobb.....
Måndagen bestod som vanlig av just jobb sen blev det en sväng på afroaerbicen ( trots hostan,hmmm).
Tisdagen tillbringades mest i en konferanslokal då vi hade planeringsdag på jobbet (hmm, ledig dag egentligen) hemma hände däremot något stort A kissa på toan, det va nog inte planerat från hans håll han blev väldigt förvånad när vi andra börja klappa händerna och skratta =)
Onsdagen bestod av eftermiddagsjobb, dottern va med när jag lämna A på dagis. Kan vara bra att hon vet va han är om dagarna om hon någongång blir tvungen att hämta honom ;)  Han hade en tid på VC sedan så skulle hon vara hos en kompis över natten, dom skulle ha tjejkväll =)
Torsdagen bestod av en massa lek och bus, då mina systrar kom med några av barnen =) Tror baske mig det va första gången som dom va här samtidigt och bara dom utan någon speciell anledning. A och jag baka scones som vi bjöd på när dom kom.

I dag har Sambon tagit ut lite komp, han sitter ute i grävaren som vanligt....Hoppas han blir färdig i helgen med allt grävande sen är det bara inne jobbet kvar ;) Men vi har haft en mysfrukost tillsammans för i helgen jobbar jag så då blir det ingen sån :(



Den här bilden tog jag när Sambon precis hade börjat grävt, nu ser det inte ut så här längre. Nu har vi en leråker utan för ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du får en trevlig helg.



Sv: Ja, kolla in min sida. Till imorgon, midnatt så har jag 20% rabatt på mina smycken. :-)

2009-10-30 @ 21:58:28
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0