091020

Dagarna bara rusar förbi när man jobbar. Idag har jag fått vaccin för svininfluensan, har funderat lite fram och tillbaka, ja inte om jag ska ta den bara när. Har ju varit lite halv förkyld/hängig i några dagar, men änså länge har jag inte märkt något speciellt. Lite öm i armen bara, helt normalt. Få se i morgon, hörde att dom på labbet hade fått vaccinet i fredags och dom hade alla varit däckade i helgen....

En snabb sväng till affären innan hemfärd. Sen hem och fixa lite mat. Sambon ut i grävaren och jag städar badrummet medans sonen badar. Usch och fy så tråååkigt! Önskar ibland att man bara kunde leva utan att behöva fixa och trixa hela tiden för att få allt att gå ihop. Jaja men så här är det för dom alldra flesta.

Syster Yster från Småland ringde och prata bort en stund, ska bli så kul att träffas ihelgen/nästa vecka. Spännande att se hur mycket hennes lillkille har vuxit och se hur söt hennes dotter är =)

Strax dax för sängen för det är tidig uppstignign i morgon igen.......Och sen ledig i 4 dagar, så jag längar =)

Kommentarer
Postat av: Julia

blev intresserad av bloggnamnet :P min katt heter smilla ^^

2009-10-20 @ 22:56:20
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0