ledig fredag =)

Blev visst bara ett inlägg igår :(  Blir lätt så när vi är flera hemma för då händer det så mycket här hemma =)  Vi va iväg och fick lite fika hos svärmor på förmiddagen. Sedan följde svärfar med Sambon ut och hjälpte honom att lägga ner slangen där han grävt. När Sambon kom in i går så hade han grävt 70m ska ner 300m slang så han har lite kvar. A och jag stanna ute en stund på vägen tillbaka, måste ju titta på pappan i grävaren. Självklart ville inte A gå därifrån han hade nog kunnat stå kvar där ännu om jag inte burit in honom ;)

Sen "grävde" jag ner mig i A;s garderob ;)  Plocka bort en massa kläder som han vuxit ur och titta på vad som fanns ärvt som skulle plockas fram. Det fanns massor så inte behöver jag köpa något........Fast det har jag redan gjort och kommer förmodligen att göra också ;)  I går kom det ett par jeans från HM i paket till honom =)  Dom har varit restade i flera veckor men nu så ska han bli snyggare än vanlligt ;)

Kände mig lite bättre på kvällen så det blev att åka på träningen men tog det väldigt lugn, vill ju inte bli sämre =)  Ledaren va sjuk så vi hade "vikarie" så det blev cirkelträning på styrketräningen och då kan man ju köra så "tugnt" man vill. Eftersom det är samma ledare på yoga så blev det vikarei även där. Hon körde ett baspass som va nytt för oss, "lätta" rörelser men nya rörelser.

Vi har tagit det lugnt i dag på morgonen också, även fast A behaga vakna mycket tidigare än i går lyckades ligga kvar till 7 iallafall =)
Sambon sitter ute i grävaren så vi får väl gå ut och titta på honom idag igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0