ny kofta

Nu är maten uppätet, mums så gott det är med grillat =)  Få se om vi hinner med någon mer gång iår ;)  Innan vi byggde in uteplatsen så grilla vi hela vintern, något som jag saknar nu känner jag. Fast vi behövde rummet också som vi fick när vi blev utan uterummet.....

Har inte gjort så mycket idag, bara en massa sånt där vanligt småplock som man alltid "måste" göra.

Har fått en mycket fin kofta av svärmor som hon stickat till mig =)  Ska ta en bild på den så ni ska få ser. Hon har stickat en likadan till Dottern fast den är i ett tjockare garn och en mörkare färg. (Jag fråga Dottern först om jag fick ha en likadan tröja som henne). Jag är så glad över att ha M som svärmor, hon är så snäll mot mig och mina barn =)

Sitter just nu i soffan hos "ser" på Skavlan, Sambon sitter brevid och vi har varsin dator framför oss. En helt "vanlig" fredagskväll ;)  Jo vi pratar med varann direkt...msn används bara när vi är i olika rum ;)

Om det inte regnar "småspik" i morgon så ska vi åka och ta upp båten, så hoppas på en fin dag =)  Det blir nog årets sista besök i stugan skulle jag tro.  Måste komma ihåg att ta fram allt som ska dit och som nu står och tar plats.....

Om tiden finns så skulle jag behöva rensa och plocka ordning i min garderob också. Även prova och bestämma vad jag ska klä på mig på söndagens namngivningskalas. Har lånat en klänning/tunika av mamma, hmmm, ni hör ju hur det låter, av mamma....Har mest "åka till jobbet" kläder och inte så mycket gå bort och "vara snygg kläder", använder så lite sånt, för lite fester allstå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0