fredagsmorgon + lite torsdag

Vi hade en bra dag i stan i går. Börja med besök hos doktorn som gick riktigt bra trots att A va både hungrig och lite trött. Allt såg bra ut så nu får vi vänta ett år till nästa kontroll =)

Sen åkte vi till Ken´s och käka varsin pizza. Mums det va länge sen sist. Åkte sen vidare till Lindex där jag lämna tillbaka koftan. Passa även på att kolla runt lite, tittade bla efter en väska men just i denna butik fanns det ingen som passade :(
IKEA blev nästa stopp, där inhandlades en massa små gregor, värmeljus, gardinstänger till Stora sonens friggebod, snygga svarta grytlappar ( har lovat Sambon att kasta några andra gamla fula innan dessa skulle få flytta in ;) och lite annat smått och gott =)
Ett besök i matvaruaffären blev det innan vi kom hem. Väl hemma blev det brått hade ca 5 min på mig innan jag hade planer på att åka på träningen. Men jag hade blivit själv i dag så jag tog 10 min på mig ;)  Va jätte skönt att åka och träna efter en dag i stan =)

Nu är det jobb som gäller och jag ska strax klä på A så ska vi åka till dagis. Dom stora barnen åker till sin pappa dirket efter skolan så vi är bara lilla familjen i helgen. Har inga planer för helgen, Sambon ska börja gräva för vi ska sätta in jordvärme. Så nu lär han sitta i grävmaskinen varje ledig tid tills det blir klart. Så om vi sk agöra något så blir det bara A och jag. Kom på att det är speedway i morgon kväll men då lär han väl komma in ;) 

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Vad skönt att det gick bra på läkarbesöket och vad glad sonen såg ut över trumman! :)

Ha en skön helg!

KRAM!

2009-10-16 @ 08:12:19
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Att ha det gott

Jag får nog testa den där Ken

Jag bor ju nära det stället

2009-10-16 @ 11:05:56
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Imorgon drar jag igång veckans nya tävling hos mig!

Fram till klockan 11.00 Lördag den 17 Oktober kan DU vara med och påverka vad som ska lottas ut....:)

Gå gärna och rösta hos mig!

Undies från Friis & Co eller Hudvård från bla. Lumene? Du bestämmer!



Kram

2009-10-16 @ 18:00:05
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0