kväller

Så där nu har den sista gästen åkt. Sambon har fått många presenter, bla Vår kok bok, ni minns den jag tänkte köpa och sätta på vår nya hylla i köket ;)  Den önska sig Sambon av sina föräldrar, bara för jag ville ha den, visst är han för go ;)  Han fick den istället för blommor ;)  Såna fick han ändå så nu har vi en fin bukett i rosa på köksbordet =)

Har nu hamnati soffan och ska strax leta upp sängen ;)  jobbdax i morgon igen, fast har lite sovmorgon och så är det jag som ska lämna A på dagis =) Det va så länge sen nu så det ska bli mysigt =) 
När jag kommer hem sen har Sambons kompis med flickvän kommit hit från Småland dom ska vara här över helgen =)

Kommentarer
Postat av: Amlon

Vilken snäll sambo! :) Grattis måste jag säga!

2009-10-01 @ 22:02:56
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0