lördagmorgon

I går blev det inte mycket skrivet....Kom från jobbet vid halv 6 och då va det bara att hjälpa sambon förbereda maten som igår bestod av tacotallrik. Sambons kompis med flickvän kom strax efter 6. Så efter det så bara åt vi och prata och hade det trevligt =) Blev inte allt för sent eftersom vi alla hade gått upp tidigt. Vi hade ju jobbat här hemma och dom andra är mjölkbönder i Småland så dom hade också gått upp tidigt (förmodligen tidigare än oss ;)

Idag är det jobbdag för mig, vad dom andra ska hitta på vet jag inte. Tror det fanns två förslag i går, antingen knallemarknad några mil bort eller så familjedag med brandbil tvärs över vägen vid hembygdsgården. Hoppas jag inte jobbar så länge som sist så jag hinner vara med lite =)

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej gumman..



hoppas du får en fin dag på jobbet.. kramkram

2009-10-03 @ 10:28:42
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0