tisdagens


Tid upp: Klocka ringde även idag 4,45,hmmmm
Frukost: fil och flingor, som vanligt....
Humör: bättre än igår (även om det inte säger så mycket.....)
Gjort: duschat och fixat frukost,
Träningsplaner: i dag blir det vila ;)  Va ju igår ;)
Andra planer: jobba
Dagens ATT GÖRA:  fortfarande inte tagit rätt på helgens tvätt, och nu har jag börjat fylla på med mera....
Ser på: datorn
Lyssnar på: barntv;N
Läser: mailen
Bästa: Syrran från SMåland kommer redan på fredag =)
Sämsta: En tidig morgon till den här veckan...
Barn: bara bra en ser på tv, en äter frukost med mig den andra sover =)
Väder: lika svart ute som igår men idag har vi 1,7 minus
Dagens Citat, ordspråk: Livet är en dans på rosor....

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

God morgon vännen..:)



oj så tidigt din klocka ringer.. :) jag ska aldrig mera gnälla över mina tidiga mornar vid 07,00.. :)



hoppas ni kom iväg utan stress och att du får en bra dag, kramar

2009-10-20 @ 10:45:54
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Josefine, Blåeld

Oj, så tidigt du går upp! Vad jobbar du med som har sådana tidiga morgnar!?

2009-10-20 @ 11:58:53
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0