onsdagskväll

Har varit en bra dag idag med=)   Hunnit en lång promenad idag igen =)  Har gått 1,5 timme/dag nu i tre dagar, känns så skönt. Idag har det blåst lite men va skönt ändå.  Har även hunnit en fika idag med ;)  

Sambon och jag träffades och köpte namngivnings present och en present till syrran som fyller år på söndag. Sen blev det en fika till, tur att det dröjer ett tag innan vi har en sån här vecka igen. Men det är gympa dax i morgon igen ......

Jag hade den stora förmånen att få hämta A idag igen, men kom precis när dom skulle börja äta mellis så jag fick vänta en stund. Det märks att han trivs, han busar och leker med dom andra barnen. Det känns så skönt för mig som har varit tveksam till dagis.

Nu på kvällen har vi sett på "Bönderna", som vi misstänkte så blev bonden från våra trakter inte uttagen, vi har inte sett till några tv-team ;)  Men kommer nog att titta  ändå skulle jag tro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0