städhjälp ;)

Äntligen har A somnat för att sova middag, typ 2 timmar senare än vanligt....Ni kan tänka er hur han har varit, mer klängig än vanligt och lättirriterand. Mycket passande i dag när jag är stressad över att hinna fixa till gästerna som kommer ikväll:(

Nu tar jag mig en knäckemacka med leverpastej på som "lunch" för att få nya tag till nästa "städ/fixpass". Lite tur har jag iallafall. Stora sonen sluta mycket tidigare än planerat så han hann med en tidigare buss så nu har jag hjälp, det va nog inte det han tänkte göra när han sluta tidigare. Men snäll som han är så hjälper han till, visst lite "knorr" men ändå ;)


Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

här städas det med för fullt..:) jag har Stina som hjälpare, går väl sådär..:) men nu ska vi fara och shoppa till sonen.. ska hämta han på hans skola.. :)



2009-10-01 @ 14:46:15
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0