090907

Usch är om möjligt ännu tröttare nu....Men ska åka på aerobic och box lite senare och då SKA jag bli pigg=) Vet dock inte om jag får sällskap ännu, dottern förstås men om det ska me någon mera.

Har ju tagit ut en kompdag på onsdag för att vara med A på dagis och det känns just nu skönt. Idag hade sambon inte varit med så mycket alls. A hade ätit och sovit utan honom =)  *Stolt mamma*

Hade tänkt lägga mig på soffan och bläddra i tidningen som jag fick av syrran i förra veckan (Hon hade redan bläddrat färdigt).
 Ska bli kul att kolla in höstmodet. Ligger ju lite efter i shoppingen ;)  Visserligen kom paketet från HM i dag, men glömde helt bort det så paketet ligger kvar på utlämningsstället :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0