090916

Vi ser ut att få nästan lika fint väder idag också. Kan tyvärr inte njuta av den lika mycket i dag för ska jobba empass idag :(  Men hinner hänga ut ännu en maskin tvätt, fattar inte hur mycket tvätt det kan bli....

Idag ska jag lämna A på dagis. Kommer säkert att gå jätte bra men men...

Händer mer saker i dag. Min stora son har åkt till Stockholm, själv. Han ska mönstra där. Lite nervös va han allt när han åkte. Men jag försökte peppa honom innan. Förstår honom lite "läskigt" måste det allt vara. Fast vad vet jag som inte mönstrat ;)


Kommentarer
Postat av: Fia



Att mobilblogga verkar jag ju inte heller vara så haj på haha. Och hur man får in bilder förstår jag inte. Den fliken finns liksom inte på min telefon....



Men iaf. Du går in på nätet via mobilen och sen gör du precis som vanligt. Går in på blogg.se, loggar in och sedan är det bara att blogga :).



Lycka till!

2009-09-16 @ 10:37:11
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Önskar dig en fin Onsdag hur som haver:)!



Vad kul att du är med i min tävling där man kan vinna Masterpiece Max Mascara från Max Factor.



Kram & Lycka till!

2009-09-16 @ 11:14:23
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0