090924

Hmmm, inte så mycket städat och bakat ännu....Finns så mycket att fixa med när man jobbat och varit borta flera dagar....
Har iallafall tvättat fönstren på stora sonens friggebod och tvättat en massa tvätt som vanligt.

Har också hunnit gå igenom HM paket som kom för några dagar sen så nu vet jag vad som ska skickas tillbaka och vad som får hamna i garderoben =)  Jag behöver ha några dagar på mig att bestämma mig ;)

Just pratat med Sambon eftersom det är studiedagar så slutar han tidigare så snart är även han hemma, skulle bara jobba någon timme till =)

A sover, jag brukar sitta brevid honom när han ska sova. Idag va jag så trött så även jag somna...sittande...hmm det får nog bli sängen ännu tidigare i kväll.

Må Bra tidningen kom igår men törs inte ta av plasten får är rädd att jag hamnar i soffan läsande den istället för det som jag tänkt ;)  Är sugen på att läsa om att gå sig i form =)




Har ni tänkt på att idag är det tre månader kvar till julafton....Besök Luransblogg om ni vill ha inspiration, hon har "pratat" jul länge hon.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..

tänk om det gick att läsa sig i form.. jisses vilken trimmad kropp jag skulle haft då..;)



KRAM

2009-09-24 @ 16:00:10
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tittar in för att önska trevlig helg, jag ska nog försöka att börja med det här med motion innan jag blri allt för stor, men jag har ju såååå mycket annat som jag vill fixa och dona med... Kram kram!

2009-09-25 @ 14:24:17
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0