tisdag med tur till stan

Äntligen hemma, känns skönt att komma hem efter att åkt strax efter kl.6 i morse.... Haft en bra dag på jobbet, även fast hon som skulle byta av mig va fel informerad om tiden, hon räkna med att komma en timme efter jag slutat :(  Som tur va löste det sig ändå, jag han tyvärr inte hämta A på dagis med träffa dom längs vägen, så det blev lite gos i allafall =)

Väl i stan han jag springa in på Kick och köpa Aussie shampo som håller på att ta slut, passa även på att köpa inpacknigen som jag fick prov på när jag köpte balsamet sist =)  Dessa produkter passar mitt hår jätte bra, är så glad att jag vann shampot hos Hanna  för annars hade jag nog aldrig provat det =)
Blev även ett besök på Stadium där jag köpte nya "gummipluppar" till mina stavar. Dom gamla har det gått hål i så det klapprar så när jag går på asfalten ;)

Sedan va det dax för möte med kollegorna på helgjobbet. Vi la schemat fram till midsommar. Hade turen och slapp jobba julafton men tog nyårsafton.

På vägen hem lyssna jag färdigt på ljudboken som jag lånat av en jobbar kompis. Boken heter Nymåne av Diana Abu-Jaber. Ingen bok som jag skulle rekommendera men inte heller avråda någon att läsa. Bara inte min typ av bok. Inget man ska läsa när man är hungrig, mycket mat prat i den ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0