gratis film och soffmys =)

Haft en bra dag även fast jag va väldigt trött i morse ;)  Har mest suttit vid datorn på jobbet idag, ibland kan det vara skönt att inte ha så mycket patient kontakt om man inte är på det humöret ;)

Väl hemma så fixa jag middagen som idag bestod av köttfärsbiffar (som jag gjort tidigare och plockade fram ur frysen i morse) brunsås, kantareller och potatis som A hjälpe farfar att plocka upp häromdagen =)

Tog sen en skön kvällspromenad med stavarna =)  Har nu myst i soffan med A en stund. Nu ska jag strax "mysa" med dottern. Vi ska se film idag igen, min sista gratis film från Lovefilm.se. Idag blir det "Two lovers".

Om ni också vill se film från www.lovefilm.se så kommer här en gratis kod =)   RAF90K


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad kul att du är med i min Max Factor Tävling där två underbara Miracle Touch Rouge står på spel!



Kram & Lycka Till!

2009-09-23 @ 22:29:06
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Sanna

Hej vännen min! vad gott det låter med kantareller =)

Vet du i måndags var jag klar och fick en ny tand och när tandläkaren säger till mig att då kallar vi dig om ett år. Gissa vem som stod där med tårar i ögonen av stolthet =)



Jag vill tacka dig för din hjälp och att jag fick chansen att våga göra det här...



Hoppas att allt är bra med dig..



Kramar om

2009-09-24 @ 07:40:09
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0