HM paket har kommit =)

Har nu kommit hem från dagis. A har haft det kul idag med. När vi kom fram så blev han så glad när jag tog ur honom ur bilstolen, han skratta och klappa händerna =) När vi däremot skulle åka hem så blev han ledsen och grät hela vägen hem.....Inte lika kul, men skönt att han verkar trivas där. I morgon ska vi som sagt komma va lämna tidigt, få se hur det går, förmodlligen bra ;)

Jag va hos mamma och pappa medans A va på dageis idag. När jag blev sambo för drygt 5 år sedan så hade jag den stora turen att få använda ett rum hos mamma och pappa att ställa saker i. Både sambon och jag hade bott ensam i många år och hade en massa saker båda två. Dom saker som vi inte behövde just då lämna jag där. Tyvärr så står massor av dom fortfarande kvar....Trots att jag tagit hem en massa leksaker som dom stora barnen hade när dom va små till A så finns det mycket kvar. Idag passa jag på att kolla igenom lite. Många minnen kommer så mycket skratt blir det =)  Kasta även lite fast tycker att det är svårt.....jag är en riktig hamster, kan vara bra att ha, är min melodi.

Nu ska jag öppna HM paketet =) Hoppas allt är som jag tänkt när jag såg det på nätet. Eller inte då blir det dyrt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0